Η Βραβευμένη Wise Daedalus: Ευαισθησία, Επαγγελματισμός και Αναγνώριση

Επιμέλεια συνέντευξης: Βασιλική Ευαγγέλου-Παπαθανασίου 

1. Πώς ξεκινήσατε την καριέρα σας στην ασφάλιση;

Η ενασχόληση με το επάγγελμα του ασφαλιστή προέκυψε από την παρότρυνση του πατέρα μου, αλλά και του φίλου μου και ασφαλιστή Θανάση Κατσιγιάννη, ο οποίος γνωρίζοντάς με καλά, έπεισε τον πατέρα μου πως αυτό είναι το επάγγελμα που μου ταιριάζει. Στη συνέχεια, ο πατέρας μου έπεισε και εμένα τον ίδιο, κι έτσι εργάστηκα πρώτη φορά ως ασφαλιστής το 1993. Μέσα από αυτήν την καριέρα έχτισα σχέσεις ζωής και εξέλαβα την ηθική ικανοποίηση του να μπορώ, μέσα από το επάγγελμά μου, να βοηθήσω κάποιον άνθρωπο που έχει ανάγκη. Και πράγματι, η ευτυχία που μου προσφέρει η δουλειά μου, είναι η μεγαλύτερη μου ανταμοιβή.

2. Ποιες αλλαγές διαπιστώνετε με την πάροδο του χρόνου;

Με την πάροδο του χρόνου και έχοντας πια εντρυφήσει στο επάγγελμα αυτό, είδα πως σε μια εποχή της τεχνολογίας που εξελίσσεται με ταχύτητες τρομακτικές, όπου και οι ανάγκες του κόσμου συνεχώς αλλάζουν, χρειαζόταν κάτι καινοτόμο, κάτι να «ταράξει τα νερά». Έτσι, το 2012 αποφάσισα να ιδρύσω την εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Daedalus Life (πλέον Wise Daedalus), ένα εγχείρημα καθαρά δικό μου, σκοπός του οποίου ήταν η δημιουργία μίας νέας “σχολής” ασφαλιστών που εστιάζεται στο ανθρωποκεντρικό μοντέλο και τις αρχές ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος. Η διαφορετικότητα της Daedalus, συνειδητή και ηθελημένη, αφορά την εργασιακή καθημερινότητα, την εξυπηρέτηση των πελατών, το ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον και πολλά ακόμη.

Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης 2022
3. Πώς πιστεύετε πως επιτυγχάνεται η καινοτομία και διαφορετικότητα της Daedalus;

Η Daedalus σήμερα έχει δημιουργήσει ένα σχεδόν ειδυλλιακό περιβάλλον λειτουργίας, μέσα στο οποίο οι χαρούμενοι άνθρωποι της θα μπορέσουν να πιάσουν το μέγιστο της απόδοσής τους χωρίς άγχος, χωρίς αφόρητη πίεση, χωρίς διαδικασίες επιθετικές. Δεν είναι μύθος, είναι πραγματικότητα και αυτό το αντιλαμβάνεται οποιοσδήποτε επισκέπτεται τα γραφεία της, που βρίσκονται στο κέντρο της Νέας Ιωνίας. Η Daedalus δίνει σημασία στον άνθρωπο, την καλή ψυχολογική του κατάσταση και την εργασιακή ευτυχία. Αυτά πιστεύουν και αυτά εφαρμόζουν οι άνθρωποι της εταιρείας, σε πείσμα των καιρών, στηρίζοντας διαχρονικά και το έργο του ‘Make a Wish’. Δεν είναι τυχαίο ότι το διοικητικό προσωπικό και οι ασφαλιστές που εργάζονται εντός της εταιρείας μιλούν μεταξύ τους στον πληθυντικό. Όπως αναφέρει ο κ. Φωτόπουλος, η επιλογή αυτή δεν αποτελεί τυπολατρία, ούτε ψευδοτυπικότητα, αλλά αντίθετα είναι μια ουσιαστική διαδικασία συντήρησης του σεβασμού που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των εργαζομένων στον ίδιο χώρο και ταυτόχρονα επαγγελματικής οριοθέτησης, την οποία πρέπει να διατηρεί ο καριερίστας ασφαλιστής.

4. Τι ήταν αυτό που πυροδότησε την ανάγκη για τη δημιουργία της πρώτης εταιρείας ασφάλισης κατοικιδίων, γνωστή ως Hoolie;

Η ανάγκη για τη δημιουργία της Hoolie προέκυψε από την εμπειρία μου με το πρώτο μου κατοικίδιο και ακόμη αξεπέραστο για το οποίο αφενός μεν, δεν είχα την εκπαίδευση του τι χρειάζομαι, ακριβώς, για τη φροντίδα του, αφετέρου δεν είχα – όπως και αποδείχθηκε – τα οικονομικά μέσα για να το στηρίξω. Το έτος 1990, όταν εγω ήμουν 20 χρονών, το πήγα σε κτηνίατρο της περιοχής μου. Δε θα ξεχάσω ποτέ αυτήν την ημέρα. Είχε κάποιο πρόβλημα υγείας για το οποίο έπρεπε να του κάνουν μαγνητική και αξονική, το κόστος των οποίων τότε ανερχόταν στις 1500 δραχμές. Επίσης, παρέλαβα μια λευκή κόλλα Α4 με λίστα φαρμάκων συμπληρωμένη έως και το μισό της πίσω σελίδας… Περιττό να σας πω το τελικό κόστος… Δεν μπορούσα να διαθέσω τα χρήματα που απαιτούνταν για την εξασφάλιση της υγείας του και αναγκάστηκα να δανειστώ. Μια βδομάδα όμως μετά, ο φίλος μου έφυγε από τη ζωή… Το όνομά του ήταν Πουσάν. Με το ξεκίνημα της ενασχόλησής μου με τις ασφάλειες τρία χρόνια αργότερα, μου γεννήθηκε η επιθυμία και ορκίστηκα στον εαυτό μου πως κάποια στιγμή θα κάνω την ασφάλεια κατοικιδίου πράξη. Ήμουν αποφασισμένος να τη φέρω στην Ελλάδα. Πέρασαν χρόνια, ώσπου το 2013 έγινε μια πολύ σοβαρή απόπειρα από συνάδερφο που εργαζόταν στην Ιταλία, η οποία κατάφερε να φέρει στη χώρα μας το προϊόν που είχε βρει εκεί. Θυμάμαι ήταν Ιούλιος το 2013 και ήμασταν έτοιμοι το Σεπτέμβρη να προχωρήσουμε. Η χαρά μου ήταν τόσο μεγάλη που είχαμε παραγγείλει μέχρι και ταμπέλες που έγραφαν «Ασφάλειες Κατοικιδίων». Δυστυχώς, δύο μήνες μετά η συνάδερφός μου ήρθε σε μάχη με τον καρκίνο, στην οποία έχασε… Μαζί με εκείνη, πέθανε και το όνειρό μας, καθώς ήταν η μόνη επαφή που είχαμε με την Ιταλία…

Το 2021 ωστόσο, μας έγινε μια πρόταση μέσω εξαιρετικών συναδέρφων του εξωτερικού, να εκπροσωπήσουμε μια εταιρεία από τη Δανία, κορυφαία στο είδος. Τολμώ να σας πω πως όλο αυτό φάνταζε υπερβολικά καλό για να είναι αληθινό, σε βαθμό που αδυνατούσα να το πιστέψω. Το κύριό μας μέλημα τότε, ήταν αφενός να φέρουμε το προϊόν, αφετέρου να εκπαιδεύσουμε και τους γονείς κατοικιδίων να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες για τη σωστή διαβίωση των αγαπημένων τους φίλων, ώστε να μην τα χάσουν ποτέ από δική τους υπαιτιότητα. Σημερα, λοιπόν, σε ανάμνηση του αγαπημένου μου Πουσάν, έχω και τα χρήματα για να σώσω ένα δικό μου κατοικίδιο, αλλά και τα εργαλεία για να βοηθήσω και άλλους ιδιοκτήτες να προλάβουν ή να μετριάσουν το κακό. Τα κατοικίδια είναι για πολλούς, ο πιο πιστός και αδελφικός φίλος. Πιστέψτε με, αξίζει τον κόπο.

Βράβευση του Κωνσταντίνου Φωτόπουλου για τη Ηoolie
5. Είστε η πρώτη Animal Friendly εταιρεία στην Ελλάδα και καλύπτετε ασφαλιστικά τόσο τα κατοικίδια, όσο και τους ιδιοκτήτες τους. Κάτι πρωτοποριακό για την Ελλάδα, σίγουρα. Έχετε να μας παρουσιάσετε στατιστικά στοιχεία για την ανάπτυξη αυτής της συγκεκριμένης υπηρεσίας τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας ή το εξωτερικό; Και τι προϊόντα πρέπει να περιμένει ο πελάτης ότι θα βρει σε εσάς που θα του είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα και διαφοροποιημένα;

Το κύμα του ιού απέδειξε περίτρανα την πραγματική αξία που “κρύβεται” ανάμεσα στη σχέση κατοικιδίου και ανθρώπου. Ήταν μια περίοδος που ήρθαμε όλοι, ακόμη πιο κοντά με τα κατοικίδιά μας. Σε αυτό το σημείο, επιτρέψτε μου να κάνω μια παρένθεση για να μεταφέρω απόφθεγμα του Βολταίρου, ο οποίος πριν κοντά 400 χρόνια, είχε πει πως θα έρθει ο καιρός που οι άνθρωποι θα μιλάνε με τα ζώα, ιδέα που τότε φάνταζε ασύλληπτη… Τώρα, είναι τρόπος ζωής.

Για να επιστρέψω στο αρχικό σας ερώτημα, λοιπόν, για την ομάδα της Wise Daedalus ήταν ένα όνειρο ζωής που έγινε πραγματικότητα το 2022, το να μπορεί ο κάθε γονέας κατοικιδίου να αισθάνεται πιο ασφαλής, πληρώνοντας ένα πολύ μικρό ποσό για να εξασφαλίσει την υγεία του πολύτιμου φίλου του από απρόβλεπτες καταστάσεις και έξοδα, από απώλεια διαβατηρίου, έως και την εύρεσή του αγαπημένου φίλου του, εφόσον έχει χαθεί. Επιπρόσθετα, καλύπτει και τη νομική προστασία του ιδιοκτήτη, καθώς και την αστική ευθύνη του κατοικιδίου. Είναι κάτι για το οποίο είμαστε πραγματικά περήφανοι και νιώθουμε ευτυχισμένοι.

Στατιστικά, λιγότερο από το 1% των ιδιοκτητών κατοικιδίων έχουν ασφαλισμένα τα κατοικίδιά τους στην Ελλάδα. Στην Αμερική το ποσοστό ασφαλισμένων κατοικιδίων αγγίζει το 10%, ενώ στην Ευρώπη είναι κοντά στο 8%. Βέβαια, υπάρχουν και χώρες – πρότυπα, όπως η Σουηδία, με λαμπρή ιστορία πάνω σε αυτόν τον τομέα, στην οποία άλλωστε δημιουργήθηκε και το πρώτο ασφαλιστήριο κατοικιδίου. Έπειτα, υπάρχει και η Αγγλία στην οποία τα ασφαλισμένα κατοικίδια ξεπερνούν το 10%!

Όσον αφορά την πρωτοπορία, παρέχουμε συγκεκριμένες υπηρεσίες για τις οποίες είμαι πολύ περήφανος και πραγματικά θεωρώ ότι μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Μια από αυτές, φυσικά, είναι η κάλυψη “Farewell”, με την οποία δίνουμε τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη κατοικιδίου, όταν χάσει τον αγαπημένο του φίλο από τη ζωή, να διαλέξει μια φιλοζωική οργάνωση, κτηνίατρο ή κακοποιημένο ζωάκι, όπου στη συνέχεια εμείς δωρίζουμε το ποσό των 200 ευρώ στο όνομα του χαμένου του κατοικιδίου.

Επιπλέον, μέσω του προγράμματός μας παρέχουμε κάλυψη συνταγογραφούμενων φαρμάκων, επισκέψεις σε ελεύθερο κτηνιατρικό δίκτυο πανελλαδικώς, κατακτήσεις πολύ σημαντικές για έναν ιδιοκτήτη, αλλά και πλήρη κάλυψη κουταβιών – εντελώς δωρεάν – για τους πρώτους τρεις μήνες της ζωής τους.

Έχουμε, επίσης, λανσάρει σε συνεργασία με εταιρεία του εξωτερικού, την πρωτοπόρα εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης για αναγνώριση φυλής σκύλων που παρέχουμε αποκλειστικά μέσα από την ιστοσελίδα μας, συνοδευόμενη από μια δανειστική βιβλιοθήκη που προσφέρει όλη τη γνώση που μπορεί να χρειαστεί κάποιος για θέματα που αφορούν τις ανάγκες της υγείας, φροντίδας, έως και τον χαρακτήρα του σκύλου του.

Η Hoolie είναι ένα εγχείρημα για το οποίο είμαι πραγματικά περήφανος, όπως και είναι ιδιαίτερη τιμή μου το γεγονός πως μέσα σε χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών λάβαμε δύο (!) βραβεία για την ασφάλεια κατοικιδίου, το ένα τον Φεβρουάριο του 2022 από την Insurance Innovation και το δεύτερο, χρυσό μάλιστα βραβείο, από τα Pet Awards, τον Ιούνιο.

https://daedaluslife.gr/idiwtes/asfaleia-katoikidiwn/

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Όνομα